ביזוי הוא פגיעה בכבוד; השפלה, ביוש או חילול.
דימוי הוא אמצעי פיגורטיבי או אמצעים פיגורטיביים, הבאים
לתאר מושג כלשהו באמצעות דמיון, או השוואה למושג משדה אחר או מקביל. ההשוואה
מתבצעת על פי רוב באמצעות תכונה או תכונות המשותפות לשניהם ומתווכות ביניהם
אסוציאטיבית. ככל אמצעי פיגורטיבי, הדימוי נמצא בשימוש שכיח להמחשת רגשות ותחושות
סובייקטיביות או מושגים מופשטים באמצעות תמונה קונקרטית.
מהו פרסום?
חלק מתהליך השיווק, המוגדר כהעברת מסרים, בתשלום ובזהות ידועה אל קהל
יעד לצורך השגת מטרות שיווקיות באמצעות צד שלישי (מפרסם מעביר מסר לקהל באמצעות
אנשי פרסום).
הפרסום משמש אמצעי לתקשורת שכנועית לא רק כדי למכור מוצר או שירות,
אלא גם כדי לקדם רעיון (למשל: המלחמה בתאונות הדרכים), ארגון או אדם (פרסום פוליטי
לקראת בחירות).
מרכיבי הפרסום- פרסומת מול מסע פרסום
פרסומת = יחידת המסר שמעביר
המוען לנמען (=קהל המטרה) ויכולה להופיע במגוון ערוצי תקשורת: סרטוני טלוויזיה,
תשדירי רדיו, מודעה בעיתון, באנר באינטרנט וכו'.
מסע פרסום/קמפיין פרסומי =
מתייחס לסדרה של פרסומות החוזרות על אותו מסר לתקופת זמן, כדי להשיג מטרות
תקשורתיות. מסע הפרסום יכול להתנהל במדיום תקשורתי אחד או בכמה אמצעי מדיה במקביל.
אפשר לזהות את הפרסומות השייכות לאותו מסע פרסום לפי אחידות האמצעים מבחינת המסר
או הנראות (צבע, סגנון וכדומה)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה